درکم کن ...
 
گل يخ
21 اسفند 1388برچسب:, :: 13:47 ::  نويسنده : yamur       

 

چیزی شبیه زندگی داره/ دستامو تو دست  تو میزاره

باز عشق این کابوس رویایی/ دست از سرمن بر نمی داره 

مهتاب چشمات آسمون گیره/ وقتی میای غم از دلم میره

محتاجتم پاشو همین حالا/ فردا برای اومدن دیره

درکم کن این دیونگی سخته/با تو خیالم از خودم تخته

شاید ندونی اما باور کن/هر کی با تو باشه خوشبخته

جز من به هر دیونه ای شک کن/اسم منو روی لبت حک کن

اسم منو بخاطرت بسپار/تردید رو از دنیای من دک کن

دنیامو عاشق کن نگاهش از تو/دلتنگیو دلشوره هاش از من

درکم کن احساسم ترک خورده/خوب عاشقم شو دلمو نشکن

 

   



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم خوشتون بیاد با نظرهای خوبتون راهنمایم کنید (می رسد روزی که بی من روزها را سر کنی می رسد که روزی که مرگ عشق را باور کنی می رسد روزی تنها در کنار عکس من نامه های کهنه ام را مو به مو ازبر کنی)
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک   ابتدا ما را با عنوان گل يخ و آدرس yamur70pk.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد .





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 330
بازدید کل : 37859
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

منبع کد اهنگ مینوس

بهترين کدهای موزیک و بهترين دانلودها در مينوس